0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Rema 1000's samfunds-ansvar ligner et pr-stunt

Den norske butikskæde sender regningen for sit samfundsansvar videre til kunderne.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Landmandsbidrag. Direktør i Forbrugerrådet Tænk, Lars Pram, rejser kritik af Rema 1000's 50-øres stigning til fordel for danske mælkeproducenter, som værende pr frem for reel ansvarstagning. Arkivfoto: Finn Frandsen

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

»Vi håber, at vores kunder også synes, at det er en god idé at være med til at sikre dansk mælk på hylderne, dansk mælkeproduktion og dermed en masse arbejdspladser«.

Sådan lød det umiddelbart sympatisk, da indkøbsdirektøren fra Rema 1000 for nylig i en pressemeddelelse proklamerede, at den norske kæde bekymrede sig om de danske mælkebønder og ville støtte dem økonomisk ved at sætte prisen på mælk i butikkerne op med 50 øre pr. liter.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage