Torben Nordlinghar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.

Torben Nordlinghar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.

Debatindlæg afMahamad-Bakher Sabah

statskundskabsstuderende

Muhammed-tegningerne lærte mange af os med anden etnisk baggrund, at ytringsfriheden ikke er til forhandling.

Studerende: Jeg håber, at Rasmus Paludan bliver denne generations Muhammed-tegning

Lyt til artiklen

Første gang, jeg hørte om ytringsfrihed, var i femte klasse. Min bedste ven, Anders, havde inviteret mig og drengene fra fodboldholdet til fødselsdag. Mens vi sad i stuen og spiste kage, kiggede Anders’ skønne mor mig dybt i øjnene og spurgte:

Synes du, man skal have lov til at bruge ytringsfriheden til at tegne din profet på den måde?

Torben Nordlinghar delt denne artikel med dig. Log ind eller opret en profil, for at læse den.

Opret profilHar du allerede en profil?Log ind her

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her