0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Ivrig radiolytter fra provinsen i opråb til politikerne: Vis, at I har format, og hold fingrene væk fra Radio24syv

Min hverdag bliver fattig uden Radio24syv. Det kan simpelthen ikke passe, at politikerne nægter at lytte til borgerne.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Foto: Jens Dresling

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Jeg hører radio. Både når jeg dyrker haven, tilbereder maden, skriver på min pc, kører bil, gør rent, stryger tøj, tegner og alt muligt andet. Min radio er min ven, og når den er hot, kan jeg finde på at sige nej tak til en kaffeinvitation eller undlade at besvare min telefon. Jeg kender godt til podcast og streaming, og det bruger jeg også, men der er en god fællesskabsfølelse i at høre en udsendelse samtidig med mange andre i hele landet.

Radioen er min store glæde og fornøjelse. Forbindelsen til verden derude. Jeg bliver konstant klogere og mere erfaren ved at lytte til alle de mange spændende programmer.

Det meste af tiden står radioen på et taleprogram. Ofte er det Radio24syv. For at nævne en række af de Radio24syv-programmer, som jeg personligt kan anbefale, så er det: ’Det næste kapitel’, ’24 spørgsmål til professoren’, ’Cordua & Steno’, ’Det Røde Felt’, ’Romerriget’ og ikke mindst ’Den korte radioavis’.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu