0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Frivillig på udrejsecenter: Kære Mette F., dine udlændingeregler har fået en iransk mor til gå til grunde og svigte sine tre små børn

Udrejsecenter Kærshovedgård er for enlige voksne. Alligevel anbringer man ammende mødre på centret og adskiller dem dermed fra deres småbørn.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Nanna Navntoft
Foto: Nanna Navntoft

Udrejsecenter Kærshovedgaard. Arkivfoto: Nanna Navntoft

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Kære børnenes statsminister

Jeg har valgt at skrive til dig via Politiken. Dels fordi en mail direkte til dig sikkert bare vil ende i papirkurven, dels fordi jeg ønsker, at mange flere får kendskab til mit budskab.

Jeg har i flere år via Røde Kors arbejdet som frivillig blandt kvinderne på Udrejsecenter Kærshovedgård. For tiden har vi godt 30 kvinder i centret. To er for nylig fraflyttet, fordi de var gravide, og børn må ikke være på Kærshovedgård. Derfor er de nu på Sjælsmark.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter