0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Tidligere DSU-formand: Nej, Stoklund. Identitetspolitik er ikke arbejderklassens store fjende

Rasmus Stoklund (S) og Bjørn Brandenborgs (S) frygt for, at identitetspolitikken ødelægger vores samfund, er en velkendt parole i det ekstreme højres konspirationskatalog. Jeg nægter at give dem lov til at definere Socialdemokratiets LGBT-politik. Vi LGBT-personer er ikke arbejderklassens fjender.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Nanna Navntoft
Foto: Nanna Navntoft

Tidl. DSU-formand Alexander Grandt Petersen har skrevet et stærkt personligt debatindlæg, hvor han går i rette med sine to partifæller Stoklund og Brandenborg, der advarer mod LGBT-bevægelsen. Grandt er selv en del af bevægelsen og mener, at S er på vildspor. Vi har brug for et foto af Grandt (meget gerne på højkant) der kan ledsage indlægget.

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Min far var glad, da Mette Frederiksen tidligere på året kunne indfri sit valgløfte om ret til tidlig pension. Det betyder, at min far, der har arbejdet, siden han stod i lære som pladesmed, kan gå fra et par år før. Modsat skal jeg, hans søn, arbejde lidt længere. Det er rimeligt nok i betragtning af, at min far kom ud på arbejdsmarkedet 10 år yngre, end jeg var, da jeg fik mit første arbejde.

Min far har stort set altid stemt socialdemokratisk, men det er særligt folk som ham, mænd lidt oppe i årene, der i de sidste 20 år har vendt partiet ryggen. Det er den samme gruppe af vælgere, der over hele Europa har forladt arbejderpartierne. Håndværkere og industriarbejdere, der ofte er bosat uden for storbyerne.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage