0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Ny bookingtradition: Kom nu, Roskilde Festival. Tag en chance på Orange

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Jørn Villumsen/Politiken-Tegning
Arkivtegning : Jørn Villumsen/Politiken-Tegning
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Coronaen har lagt festivalsommeren brak de sidste par år, men endelig ser det ud til, at vi kan glæde os til at feste igennem i næste sæson. I den forbindelse er det værd at begynde at overveje, hvilket band der får lov til at skyde festen i gang på Orange Scene på Roskilde Festival til sommer.

Kandidaterne kan være mange, og det er altid svært at spå om. Alligevel stødte jeg forleden dag på en artikel, der foreslår det danske poprockband Jung som en naturlig arvtager til den prestigefyldte opgave. Jeg er enig i, at den energiske trio sagtens ville kunne skabe en uptempo-fest en onsdag eftermiddag, men jeg hæfter mig ved den tradition, Roskilde Festival i så fald ville genoplive og holde fast ved efter tre års festivaltørke. Jung er udmærket poprock, selv om det er stærkt inspireret af The Minds of 99 – og helt ærligt, har vi brug for flere af dem?

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage