Hvem fanden har taget min oplader? Godt spørgsmål. Jeg har ikke svaret. Jeg leder overalt og finder den aldrig. Jeg har endda skrevet navn og telefonnummer på den forsvundne energikilde. Hvad der er absurd, for 99 procent af alle opladertyverier sker i hjemmet af et familiemedlem, som har dit og mit nummer. Gerningsmand og offer kender hinanden og deler typisk oplader uden de ved det. Det er hjemmetyveri af hjemmefødte. Men netop derfor definerer de ikke sig selv som opladertyve og finder blot en ejerløs en af slagsen.
Efter en større teenagedruktur i sommerhuset fik jeg min hævn og min ret. Kabelaktører, som stjæler opladere, havde begået en skæbnesvanger fejl. Her var efterladt en masse opladere, som jeg nu skadefro kunne konfiskere som payback og sikret retfærdighed. Et øje for et øje, en oplader for en oplader. Nu kunne de møgunger føle, hvordan det var at få stjålet en oplader. Nu kunne de lære om den private opladerrets ukrænkelighed på den hårde måde. Du må ikke sige det til nogen, men jeg bruger nu en oplader, jeg har stjålet fra en opladertyv. Det er så meget fryd.
Dette er en klumme. Klummen er udtryk for skribentens holdning.