Det er mig, der ødelægger byen.
Jeg vil allerede indledningsvis beklage denne misere. Jeg gør det ikke med vilje. Man kan betragte mig som en slags King Kong. For ligesom den store abe er jeg blot et misforstået, godmodigt væsen, der forsøger at gøre det rette, men i min iver ender med at ødelægge byen. Jeg skriver ikke for at opnå tilgivelse, men måske bor du i København og har set forbrydelsen udspille sig, og så er det mindste, jeg kan gøre at give dig en forklaring på, hvorfor dit nabolag bliver mere og mere sjælløst. Det er min skyld. Men hvordan stopper vi mig?
Dette er en klumme. Klummen er udtryk for skribentens holdning.




























