0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Facebook fucked' mig op, men nu har jeg fået mine morgener tilbage

Jeg troede reelt, jeg havde begyndende stress eller midtvejskrise. Efter bare en uge uden morgenfix ved jeg, at jeg ikke er syg – det er simpelthen Facebook, der har nasset på min hjerne.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Philip Ytournel
Foto: Philip Ytournel

Tegning: Philip Ytournel (arkiv)

Klummer
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Klummer
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det er jo helt patetisk, og jeg skammer mig over at indrømme det, både at det er kommet hertil, og at jeg ikke har handlet på det før. Jeg er 43 år og netafhængig som en teenager. Hvis de da ellers overhovedet er det. Men jeg er i hvert fald.

Det startede med en sær fornemmelse af statisk støj i mit hoved. Jeg har ikke meget travlt, alligevel havde jeg en følelse af, at min harddisk bare var konstant fuld. Egentlig er jeg også A-menneske, men mine morgener med familien har været pressede og glædesløse på det sidste.

Sådan vil jeg jo ikke have det, så jeg har gået til coach og til kropsbehandling, og alle sagde ’mindfulness’ og ’meditation’. Det er jeg så begyndt at træne. Men stadig vælter tankerne rundt i mit hoved. Og så var det, at jeg fik øje på min morgenmobilmani.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts