Klumme afPer Lykke

Debatredaktør og korrekturchef

Det er dybt frustrerende at opholde sig i områder uden stabil mobildækning, fordi mobiltelefonen er så indgroet en del af det moderne liv.

Per Lykke: Alle har ret til fed mobildækning

Lyt til artiklen

Min far er vokset op langt ude på landet. Østen for solen og vesten for månen, uden for lands lov og ret, og hvad man ellers siger. Sådan føles det i hvert fald, når man er der, og det er jeg ikke så sjældent. For det, som engang var min farmor og farfars hjem, bruger vi i familien i dag som sommerhus. Eller måske rettere fritidshus, for vi kommer der hele året.

Når man som jeg til daglig bor i det indre København, er det fantastisk at have mulighed for at søge tilflugt et sted, man i den grad har for sig selv. Det eneste menneske, der kommer forbi – medmindre man da inviterer gæster – er posten, men nu om stunder er det jo langtfra hver dag, hen har noget at aflevere.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her