Måske synes De nogle gange, at småskænderierne med Deres dorske teenagesøn ved morgenbordet bliver anstrengende? Måske er De træt af svigermors syrlige bemærkninger og sigende blikke på den støvede vindueskarm? Pris Dem lykkelig over, at De i det mindste endnu ikke er blevet politianmeldt af svigermor, og endnu ikke blevet kaldt en 'gammel halvsenil dame' i formiddagsbladene af Deres søn. Sagaen om Henriette Kjærs samspilsramte familiefejde har for længst udviklet sig så langt ud i absurditeten, at DR's nye dramasatsning 'Lykke', ligner 'en helt almindelig, ualmindelig familie' i sammenligning. Den konservative ordførers familiedrama og politiske skæbne blev et af temaerne i DebatDanmark i den sidste uge. Er Kjær på kollisionskurs med konservative værdier? Ja, mener en af Berlingerens pastorer, Kathrine Lilleør, der kalder Henriette og Erik for 'Bonnie & Clyde':
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
»Jeg er ærligt talt forbløffet«: Nu reagerer Lidegaard, Dragsted og Olsen Dyhr
-
Dødsstød fra eksperter: »Der er faktisk risiko for et akut kollaps«
-
Køen vokser foran Københavns nye mikroskopiske spisested, og det forstår jeg godt. Men priserne? Av, av, av
-
Putins elitestyrker i Kursk var ekstremt brutale mod Ukraine. Men en enkelt mand sørgede for at ramme dem rigtig hårdt
-
Sisse Marie Welling vil have nyt højhus med 35 etager i København
-
Kraftig tagbrand i København er under kontrol
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
En fødselsdagsfest satte gang i smittekæden: Sådan spredte hantavirus sig i 2018 med mange døde til følge
Putins elitestyrker i Kursk var ekstremt brutale mod Ukraine. Men en enkelt mand sørgede for at ramme dem rigtig hårdt
Debatindlæg af Jaime Nicolaisen
70 år
»Jeg gider ikke høre voksne mænd flæbe over, at de fylder 70 og endegyldigt har mistet deres ungdom«
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce