Weekend-links - uge 7

Lyt til artiklen

Som en ny service til læserne vil jeg op til hver weekend viderebringe de fem mest uomgængelige, interessante, tankevækkende, underfundige, skarpe eller morsomme artikler og links, jeg har haft nallerne i, i ugen, der gik. 1) Fri mig for mine venner: Fogh flirter med Løkkes onde ånd. 2) OUI! C'est formidable!Allez, Dominique, allez!! 3) This week in Reaganomics: Hjorten og Bæstet. 4) Udlicitering realiserer DSB's hede drøm: Det passagerløse tog. 5) Holy schmoly og hatten af : Søren Pind indrømmer fejltagelse. God weekend. Og apropos Dyrbyes Jedi mind tricks. Obama kan også: Læs også Madsens tidligere indlæg: Kan TV 2 The Jedi Mind Trick?

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad
Fylder engelske ord for meget i dansk?

Christian synes, at »det ville være über fedt, hvis TV2 lod ’news’ hedde ’Nyheder’«. Jörg skriver, at sprog »ikke kan styres«, mens Jens Oluf mener, at mange mennesker og især de unge »dybest set er ligeglade«. Hvad mener du?

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her