Højdepunkter fra en uge i rokadens tegn: 1) Henrik Dahl kommer, som jeg, til kort: Hans Christian Schmidt er en korncirkel. Uforklarlig. Han er der bare. 2) Jarl har den mildest talt opsigtsvækkende forklaring på korncirklen: Schmidt blev minister ved trusler, og måske ligeså opsigtsvækkende: Tina Nedergaard vandt på teknisk knock-out over Louise Gade. 3) Dansk-politik.dk kommenterer de nye ministre. Gå ikke glip af fun facts om Henrik Høegh. Han virker som en rigtig grinebider. 4) Portræt af Paul Krugman - min favoritøkonom (10.000 ord!) 5) Fareed Zakaria aflyser c ivilisationernes sammenstød. De moderate muslimer vinder verden over. Tough luck, Søren Espersen PS. Hvis du tror, at interviewet med jet-set dronningen eller hygge-nygge præsentationen af de nye ministre forleden var lavpunktet for DR's Mr. News, må du tro om igen. Se her, og gå weekenden i møde på krumme tæer. God weekend.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Obama slår alarm, mens Trump fejrer afgørelse, der vil ændre amerikansk valghandling
-
Det er alarmerende, at en partiformand, der vil være statsminister, kan udvise så ringe dømmekraft
-
Kong Carl Gustaf: »Jeg tror ikke, at hun magtede det, der skete«
-
Han nægter at lade sig betjene på engelsk, når han går på restaurant i Danmark
-
»Nej, hvor var det godt«: På Amager får du komfortmad på højt niveau
-
Du ville ikke holde mere end 11 minutter i smatten, Lily Collins
1
2
3
4