KL's lærerlockout lider af dårlig forberedelse

Alene. Hvor er landets kendte og populære borgmestre? Michael Ziegler (KL) trænger åbenlyst til at blive bakket op af sine holdkammerater i kampen om den offentlige mening.
Alene. Hvor er landets kendte og populære borgmestre? Michael Ziegler (KL) trænger åbenlyst til at blive bakket op af sine holdkammerater i kampen om den offentlige mening.
Lyt til artiklen

Lad mig hellere erklære det med det samme, selv om det efter erfaring medfører en mindre flodbølge af vrede mail fra lærere, der læser med: Jeg er mest enig med KL i spørgsmålet om arbejdstidsregler, der ser ud til at udløse en konflikt fra på tirsdag. Jeg er sikker på, at lærerne har de bedste intentioner med at forsvare deres arbejdstidsaftale.

En reel bekymring for undervisningens kvalitet, der rækker ud over den rene varetagelse af egeninteresser.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her