0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Nybagt mor: Rigshospitalets behandling var grænseoverskridende og elendig

Som højgravid var jeg indlagt to uger på Riget hen over julen og nytåret. Det var de absolut værste uger i mit liv.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Kim Nielsen
Foto: Kim Nielsen

Kronikørens oplevelser på Rigshospitalet i forbindelse med hendes fødsel var et totalt mareridt.

Kroniken
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kroniken
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

For nylig fejrede mit første barn sin første fødselsdag. En fødselsdag, jeg så frem til med en vis ængstelse – jeg forsøger dagligt ikke at tænke på den dag, min datter kom til verden.

Som højgravid var jeg indlagt to uger på Riget hen over julen og nytåret. De absolut værste uger i mit liv, der stadig holder mig vågen om natten, der har placeret mig i risikozonen for depression og posttraumatisk stress, og som værst af alt stjal glæden ved at få et barn.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.