Tilfældet Søren Gade

Lyt til artiklen

Kan i dag mandag den 14. maj læse i dagens udgave af Politiken, at: "Søren Gade, tidligere forsvarsminister, glæder sig ifølge Berlingske til sit nye job på Axelborg. Han siger: "Synlig ledelse og klar kommunikation er utrolig vigtigt for mig. Det har jeg lært i forsvaret. Det er sådan, jeg er", citat slut!

Det er da muligt, at Søren Gade har lært synlig ledelse og klar kommunikation i forsvaret, men efterfølgende har glemt alt om dette i perioden som forsvarsminister og indtil udtalelsen i Berlingske. Se bare i tilfældet "Jægerbogssagen" hvor Søren Gade for åben skærm i Clement Direkte på DR2 blev spurgt om hvem det ville få konsekvenser for, hvis det viste sig at den arabiske oversættelse af bogen var fabrikeret af ansatte i forsvaret og hvor hans svar var "Far her". "Jeg er jo direktøren for det hele," og det hedder "the buck stops here".

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her