Til Alle Politiker. Vi skal spare og vi der ikke har mange penge, skal betale gildet, sådan har det været i mange år. Læste for nogle dage siden - på tekst tv at der måske skulle indføres brugerbetaling på Grå stær og ADHD medecin. VILLE DET IKKE VÆRE BEDERE AT INDFØRE BETALING PÅ PLANLAGT KEJSERSNIT, efter moder og faders ønske. Vi kvinder er skabt til at føde på normal vis, og ik...ke igennem et hul i maven. Dem der ønsker at føde ved kejsersnit bør betale selv, da det ikke er nogen sygdom. Kun hvis der opstår komplikationer ved fødselen bør der laves kejsersnit, som man gjore for mange år siden. Tænk på alle dem der skal til, for at lave kejsersnit. Mellem 7 og 8 personer 2 Fødselslæge 1 narkoselæge 1 narkosesygeplejerske 1 op-sygeplejerske, 1 jordemoder, og 1 sygehjælper. Ofte er der osse en Børne- læge. Derefter, er moder og barn indlægt op til 2 døgn. Hvad tror i da ikke det koster samfundet at der er piger/damer der er bange for at føde og bange for skeden bliver slap, ELLER MÅSKE DER ER MÆNDENE DER ØNSKER DET? Jeg synes det er svineri at det offentlige bruger vores penge på den måde. Lige som det er svineri at Villy Søvndal bruger penge på et privat fly. Der er sikkert mange steder der kunne spares hvis vi gik tingene efter i sømmene.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Han nægter at lade sig betjene på engelsk, når han går på restaurant i Danmark
-
Ny måling: Danskernes tillid til ét europæisk land er femdoblet
-
Kong Carl Gustaf: »Jeg tror ikke, at hun magtede det, der skete«
-
Derfor lukker festival: »Det er sværere i København, end vi havde forventet«
-
Wegovy, jeg slår op