Danmark falder fra Hinanden!!

Lyt til artiklen

Ved ikke om jeg skal være skuffet, sur, gal eller rasende på det danske samfund og vores samfundsstruktur som helhed. Grunden til denne holdning skal findes i det faktum at selvom vi bor i et såkaldt frit og demokratisk land, så er der åbenbart nogle som skal have særstatus og kan gøre som det passer dem. Jeg finder dette forkasteligt og direkte umoralsk overfor ellers gode og solide danske principper som har eksisteret siden grundlovens indførsel.

Hvem er det så der får særstatus i det danske samfund, og som i mine øjne ikke skal have det - her skal det lige siges at jeg ikke vil underminere disse, men bare gøre opmærksom på at alle skal være lige for loven i Danmark, og bridrage til det danske samfunds udvikling positivt og ikke negativt - det fagforeningerne jeg snakker om og det er ikke de gule som ellers altid står for skud. Nej jeg synes 3F og andre LO-baserede organisationer burde skamme sig, og det gør sig gældende for Socialdemokraterne. I de sidste har vi hørt forslag om forskelsbehandling at de LO-baserede organisationer også de gule fagforeningen, og vi har hørt om at 3F i Vejle blokere for at en erhvervsdrivende kan drive sin restaurant i Vejle, bare fordi at han har indgået en aftale med en arbejdsgiverorganisation end 3F.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her