Danmark er på røven

Lyt til artiklen

Og hvad raver det mig, jeg har min sorte håndværker, hushjælp og gartner, mit firma er registret i udlandet, ligesom billerne som i øvrigt også bliver repareret sort, en gang om måned tag vi til Tyskland og handler sammen naboen, så jeg skal nok klare den.

Mit eneste problem er, at skatten er så høj i Danmark ellers er Danmark et dejligt land, lønnen er god, børnene bliver passede, kan komme i skole og få en uddannelse, hvis en af dem slå knæet eller der sker noget andet hvor det kræver lægehjælp, ja så er det gratis at komme på hospitalet og så er der alle de fradrag og tilskud man jo kan få, dem kunne jeg ikke leve uden, tænk lige hvis vi skulle betale fuld pris for vores 4 børn, at min kæreste ikke kunne få sin månedlige ydelse og hvad dertil høre, for vi har jo 4 børn og en til er på vej, Danmark er et dejligt land, men det hele er jo samfundets skyld.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her