Læsernes redaktør er ikke noget Røvhul(d)!

Lyt til artiklen

Jeg er glad for, at Politiken har en "Læsernes Redaktør". Jeg hører til dem, der både har brugt og misbrugt Bjarne Schilling. Når jeg har gjort opmærksom på fejl, har BS altid skrevet tilbage og takket for tipset. Efterfølgende har han undersøgt sagen og korrigeret den omtalte fejl under "fejl og mangler". Når jeg har skrevet til Læsernes radaktør med klage over deabatredaktionen, har jeg ligeledes fået et pænt svar, omend med henvisning til at det alene er debatredaktionen, der bestemmer indholdet på debarsiderne. Og det er desværre sandt. Debatredaktionen stopper en debat, hvis de ønsker det. Radikale politikere har kommenteret mine læserbreve, men jeg får ikke lov til at besvare deres læserbreve, selvom min replik indeholdt væsentlig fakta med henvisning til eksperter i AK-Samvirke. Men det er godt at få luft, og man får altid et svar tilbage fra Læsernes redaktør. Jeg foreslår, at Politiken får en ny "Rubrik", gerne under ledelse af Læsernes redaktør. Rubrikken skal være læsernes ros og ris af indholdet i Politiken. Der er mange store og små ting, jeg er glad for i Politiken, men der er også ting, som sagtens kunne forbedres. Jeg er meget glad for Søndagens Rejser, men jeg bliver stadig mindre begejstret for den ellers så underholdende Bagsiden. Lad læserne få luft, og lad Politiken blive mere levende!

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her