Kære dagbog II

Lyt til artiklen

Pyha, her sidder jeg lørdag nat med fødderne oppe, på et hipt hotelværelse, som ungebanden har booket mig ind i efter anstrengelserne med mit tekniske knock-out. Godt, at jeg har et solidt, fynsk bord at bide mig fast i, for søndagen bliver ikke en hviledag, og så vil jeg altså hjem til Kerteminde. I København må jeg stå op med andre høns, - der er gang i pods, pads og phones og sådan går det derudaf. Men nu får jeg (for første og måske sidste gang) lov til at se Marienborg indefra. Jeg må nok i al diskretion lære Helle lidt om, at ikke alle kvinder over 40 drikker latte. Herovre på Fyn sværger vi til ordentligt hjemmebag og madam blå.

Kære dagbog, VI SLOG DEM, for nu at citere min statsminister. Det er ord, hun kan genkende. Da hun slog Frank Jensen var det med 53,2 mod Franks 46,8. Ikke just noget at sammenligne med min noget mere overbevisende sejr.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her