Provisorisk madlavning

Lyt til artiklen

Det er rigtig godt at en gastromisk fagmand som Carl Th. Pedersen, tager til orde og siger, at nu er det for meget. Egentlig er jeg ikke træt af de mange mad programmer i tv, for man kan jo blot skifte til en anden kanal. Men jeg er irriteret over al denne madlavning på netop dr tv, fordi det sendes på en licensbetalt kanal. Den sendetid burde bruges til noget andet, fx gode, nye film fra ind og udland og vedkommende dokumentar udsendelser osv. Det skal der mere forståelse for, end fantasi til, fra dr tv's side.

Jeg har aldrig brudt mig om mad-udsendelser i tv, og synes de skulle henlægges til andre tidspunkter, ikke smides ned over os alle i gode sendetider. Seere der kan li' at følge med i madlavning på tv, skal nok finde mulighed for at se disse udsendelser. Og de kan jo også blot lade programmerne optage til senere brug.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her