Spørgsmål til Pia Kjærsgaard

Lyt til artiklen

Jeg kunne godt tænke mig at be Pia Kjærsgaard om et offentligt svar. For efter at spørge hende ganske sobert på hendes Facebook profil, blev jeg blokkeret derfra uden svar(Skrev også at hun burde skamme sig). Der havde hun offentligt skrevet at, nu ku Siad og anti-fascisterne godt holde sig fra Kokkedal og la være at sku slåsse mod politièt. Jeg er jo en del af Siad`s security og jeg føler mig ret forulempet over dette, da jeg ikk er voldsmand men tværdigmod. Desuden har ingen Siadfolk nogensinde, angrebet politièt til demoèr eller lign. Så disse injurier synes jeg ikk hører nogen steder hjemme og det må hun nu offentligt trække tilbage, ellers vil jeg anmelde hende for injurier. Desuden ka jeg oplyse, at da Pia lavede omtalte opslag på Facebook, havde både Siad og antifa allerede aflyst deres demo - for juletræet kom jo op, hvilket var en rar ting for Danmark :)

Håber et svar fra Pia i denne uge her, ellers bli`r hun på fredag D.18 jan 2013 anmeldt til vores ordensmagt.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her