Hvofor har vl lige siden at vi kunne følge hele verden på tv,skullet holde et land som Afrika kunstigt i live,det har vi gjort i 50 år nu,og det er ikke blevet bedre.Dengang der fantes nomadefolk,jamen var der ikke mad nok der hvor de var,jamen så drog de videre,og gik det helt galt,ja så uddøde de,sådan har det altid været hvis man læser lidt historie,der er masser af follkeslag der er uddødde,men der fantes ikke tv,og sådan var det bare.Og så fatter jeg ikke at DR i den bedtste sendetid ENDNU en gang skal afholde landsindsamling,som om det ikke var nok at de går og kimer på folks dørklokker.Den dag når der ikke er penge i systemet til at udbetale pension til mig,er jeg tvunget til at finde ud af hvad jeg så skal leve af,eller også må jeg dø,sådan er det bare.Jeg vil lige skrive at jeg er et dybt kristent menneske,og kender til næstekærlighed,men ikke i situationer hvor det er håbløst.Afrika er utroligt rig på dyrebare mineraler,det er de mennesker der sidder og skummer flyden af dette,der skal tvinges til at dele med andre,så var sådan noget som nødhjælp unødvendigt.
Benny Agerholm