SKAM JER!

Lyt til artiklen

SKAM JER!

Udsendelsen på DR – Farvel færd, tirsdag – var dråben. Jeg havde sat mig til at se udsendelsen, fordi jeg forventede at der ville komme en seriøs og ligeværdig debat. Det jeg oplevede var – endnu engang – et medie der næsten udelukkende går regeringens ærinde og sætter Knud Romer ind som pauseklovn, som man oven i købet står og smiler overbærende af, på trods af at han er den eneste der reagerer på de overgreb der foregår, på samme måde som de fleste jeg kender. Han er forarget og det er jeg også. Ingen medier stiller spørgsmålstegn ved, at retssikkerheden for de borgere der bliver udsat for offentligt skue og forfølgelse af diverse kommuner – bliver overtrådt. Medierne og masser af danskere accepterer ukritisk at privatlivets fred bliver krænket på alle områder i et menneskes liv. Medierne prostituerer sig gladelig og giver os underholdning der hylder menneskelige tragedier og udstiller andre, så nedskæringspolitikken kan blive retfærdiggjort. Det eneste jeg føler er kvalme, mens den aktiverer andres indre svinehund.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her