Jeg venter spændt på Lars Løkkes forklaring eller redegørelse søndag angående hans voldsomme overforbrug i GGGI regi. Hans forklaring og aller helst hans undskyldning skal være meget troværdig ellers er han færdig. Forud er gået Løkkes bilagsroderi, Venstres flakkende fremtoning: " vi har ikke skiftet holdning, men standpunkt" - eller var det omvendt?! Vensters usmagelige indblanding i Helle Thornings skattesag. Og vigtigst en Lars Løkke som ikke virker troværdig. Den nye sag med 1. klassesflyvninger i million-klassen er så meget ude af proportioner, at selv - ja jeg trækker på smilebåndet ( bor i Farum ) - Peter Brixtofte mener, at det er helt uacceptabelt. Det er selvfølgeligt vigtigt, hvad Løkke siger søndag, men det helt afgørende er, om han virker troværdig. Jeg tror ikke, at han klarer den. Jeg tror, at Løkke i bund og grund mener, at han - rangerende en smule under Vorherre og Kongehuset - har handlet rigtigt.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Sexscenerne med hans kone vakte opstand. Og det er langtfra den eneste skandale
-
Hvis vi får den regering, der lige nu er på tegnebrættet, får vi nok tre, ikke to, oppositioner
-
Om en måned skal de være ude: Op mod 100 musikere får frataget deres øvelokaler
-
Kæmpestudie glæder professor: »Det er jo vanvittigt. Frygten for smerter fylder alt for meget«
-
Trump joker om at overtage Cuba 'når arbejdet i Iran er færdigt'
-
Morten Messerschmidt: »Virkeligheden er jo, at blå blok tabte valget«
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Kæmpestudie glæder professor: »Det er jo vanvittigt. Frygten for smerter fylder alt for meget«
Lyt til artiklenLæst op af Lars Igum Rasmussen
00:00
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce