Voksne mennesker begår også uforvaret fejl.

Lyt til artiklen

Jeg skrev læserbrevet: http://politiken.dk/debat/laeserbreve/ECE2124472/det-offenliges-nye-boeddel-udbetaling-danmark/ den 6 November 2013, men af en eller anden grund kan jeg ikke få lov til at kommentere på de svar der er kommet. Blandt andet skriver Kirsten Jensen "at jeg er da voksen, så hvorfor skal andre have skylden for at jeg begår fejl?"...Jamen det skal "andre" heller ikke!. Jeg mener bestemt at jeg skal leve op til mit ansvar på alle områder som en ansvarlig og bevist borger, og det mener jeg også at jeg gør mit bedste for at gøre. Jeg har altid indsendt alle papirer jeg er blevet bedt om at indsende. Jeg betaler mine regninger til tiden. Jeg husker mine børns talrige aftaler til fodbold og tandlæge og forældresamtaler o.s.v...mon du, kære Kirsten overhovedet har den mindste anelse om hvor meget en enlig mor med tre børn der tager en kandidat uddannelse skal huske i løbet af en uge??? Jeg tror det næppe når du så hårdhjertet kan mene at jeg da bare sidder og beskylder andre for mine fejl.

Jeg gør blot opmærksom på at vi er ved at udvikle et samfund hvor presset vokser, på især børnefamilier samtidig med at man skærer den individuelle sagsbehandling væk, i takt med at der effektiviseres ved hjælp af IT.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her