Mal til du segner, Inger Støjberg

Udansk? En stor del af Inger Støjbergs (V) tilkendegivelser om indvandrere og deres efterkommere står i modsætning til de paroler, som liberale ofte bryster sig af, skriver Zubair Butt Hussain.
Udansk? En stor del af Inger Støjbergs (V) tilkendegivelser om indvandrere og deres efterkommere står i modsætning til de paroler, som liberale ofte bryster sig af, skriver Zubair Butt Hussain.
Lyt til artiklen

Når jeg læser kronikker, hvis indhold trækker på samme hammel som Inger Støjbergs indlæg den 8. juli i Politiken, er det ét blandt flere tidspunkter, hvor jeg priser mig lykkelig for vores frihedsrettigheder her i samfundet.

Herunder vores hævdvundne ytringsfrihed, der i flere tilfælde skaber en transparens ved dens blotte benyttelse. Jeg synes i den grad, at Støjberg har fået sat sig selv i politisk relief efter sin Kronik.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her