Bliver Apples iPad avisernes redning?

Startskud. Senere i dag får vi den første fornemmelse af, om iPad bliver en tilsvarende succes. Det er nemlig i dag, at Apple begynder at tage imod bestillinger. De første eksemplarer bliver leveret 3. april.
Startskud. Senere i dag får vi den første fornemmelse af, om iPad bliver en tilsvarende succes. Det er nemlig i dag, at Apple begynder at tage imod bestillinger. De første eksemplarer bliver leveret 3. april.
Lyt til artiklen

Ekspedienten kiggede på mig, som om jeg var en komplet idiot.

»Om jeg kunne få lov til at se et eksemplar af den nye iPad?«. Selvfølgelig kunne jeg ikke det. Selv ikke her i Apples berømte butik på 5th Avenue i New York var der nogen nåde. Ud over få betroede Appleansatte er det kun et fåtal, der har fået lov til at røre ved det apparat, som alle i mediebranchen taler om i disse dage: Apples iPad.
LÆS OGSÅ
Vi kommer til at elske iPad'en Kort fortalt er iPad’en en lille bærbar computer på størrelse med et stykke A5-papir. iPad’en er udstyret med trykfølsom skærm. Teknikken er den samme, som kendes fra Apples populære mobiltelefon, iPhone.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her