Kampagnen #VærkDinVerden sætter i år nye kunstværker op ved Superkilen (billedet) og syv andre steder med kunst for at understrege, hvordan kunst virker på os.
Foto: Iwan Baan

Kampagnen #VærkDinVerden sætter i år nye kunstværker op ved Superkilen (billedet) og syv andre steder med kunst for at understrege, hvordan kunst virker på os.

iBYEN

#VærkDinVerden: Kunsten hacker reklameuniverset i ny kampagne

Reklamer er født til at slå igennem. Nu vil kunstnere kopiere de effektive bureauers metode med en stor kunstkampagne, der spørger, hvad kunst på hospitaler, pladser og i skoler gør ved os.

iBYEN
FOR ABONNENTER

Har Superkilen på Nørrebro nogen effekt på dem, der er der? Gør kunsten på hospitaler og skoler en forskel? Hvordan påvirker kunst os.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

IBYEN