Arkitekturredaktør: Må altanfeberen i København aftage
Det er altid trist, når et firma går konkurs. Mistede arbejdspladser, erfaring og værdi.
Altan.dk efterkom ønsket om et uderum for tusindvis af etageboliger. Men altaner blev også til en slags systematisk hærværk på bygningsarv, skriver Karsten Ifversen i denne kommentar.
Arkitekturredaktør: Må altanfeberen i København aftage
Det er altid trist, når et firma går konkurs. Mistede arbejdspladser, erfaring og værdi.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nu1
2
3
4
5
6
I Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her