Timm Vladimir stopper som vært på DR-programmet ’Den store bagedyst’.
Det oplyser han i et opslag på Facebook.
»Jeg takker af på bagedysten, og den sæson, vi lige har optaget, bliver så nu min sidste«, skriver han i opslaget.
Timm Vladimir har været vært på det populære kageprogram siden 2014.
Han oplyser, at opsigelsen ikke skyldes uvenskab, men at han er kommet til et punkt, hvor han ønsker at lave noget andet.
»13 år, det er mange år. Jeg synes stadig, det er sjovt at lave, men jeg har også mod på at prøve noget andet«, siger han i videoen i opslaget.
Han tilføjer, at det er nu, han skal prøve at gå en anden vej, hvis han vil fortsætte med at lave mere tv.
I videoen hentyder Timm Vladimir til, at det, han vil beskæftige sig med i fremtiden, vil blive mere madrelateret.
ritzau







