0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Pr-mand kortlægger formlen for succes

15 måneder er den tid, det tager at glemme en stjerne, har pr-manden Mark Borkowski regnet ud. På den matematiske måde.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
H. RUMPH JR/AP
Foto: H. RUMPH JR/AP

Kendt for at være kendt. Paris Hilton er sanger, skuespiller og model. Hun er også en succesfuld forretningskvinde, der sælger sig selv i mange opsigtsvækkende emballager. For Paris Hilton er først og fremmest god til at holde sig i rampelyset ved konstant at fabrikere nye kulørte kapitler i fortællingen om Paris Hilton (arkivfoto).

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

I gamle dage ledte man efter De Vises Sten.

I dag er man mere prosaisk optaget af at finde opskriften på succes.

Kampen om opmærksomhed er mere brutal og subtil end nogensinde i nutidens overfyldte rum. Reklamerne danser fandango på alle platforme, mens de kendte kæmper indædt om de dyrebare øjeblikke i rampelyset.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts