0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Plummer frikender Plum

DR's Kenneth Plummer, afviser, at Camilla Plum har brugt sit tv-program til at reklamere for sin egen virksomhed.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
 MORTEN LANGKILDE
Foto: MORTEN LANGKILDE
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke - som flere eksperter ellers mener - tale om skjult reklame, når brødeksperten Camilla Plum i DR-bageprogrammet "Boller af Stål" fremhæver det mel, som blandt andre hun selv producerer og sælger.

Sådan lyder det nu fra DR's generaldirektør, Kenneth Plummer, i et svar til Radio- og tv-nævnet, efter at Ritzau i juli skrev om sagen.

ritzau

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere