0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Arnold til Super Bowl

Prisen på omkring 2,1 mio. dollar for en reklame af 30 sekunders varighed afskrækker ikke filmselskaberne, der tjener mellem 100-300 mio. dollar på de store film. Arnold Schwarzenegger vil dukke op i en trailer for 'Terminator 3.

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Med et tv-seertal på omkring 130 millioner til den store amerikanske sportsbegivenhed Super Bowl er de store filmselskaber i Hollywood oppe på tæerne for at sikre sig reklameplads i pauserne.

Prisen på omkring 2,1 mio. dollar for en reklame af 30 sekunders varighed afskrækker ikke filmselskaberne, der tjener mellem 100-300 mio. dollar på de store film.

Arnold Schwarzenegger vil derfor dukke op i en trailer for 'Terminator 3: Rise of the Machines', og der kommer også reklamespots for andre velkendte filmuniverser i nye udgaver som 'The Matrix: Reloaded', The Hulk', 'X-Men 2' og 'Charlie's Angels: Full Throttle'.

Politiken

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere