0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Uskolet stjernedesigner leger med klichéerne

Silas Adler og hans Soulland-mærke fortolker herregarderoben på sin helt egen uhøjtidelige facon.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Soulland lukkede reelt showdelen af modeugen med et tilløbsstykke af en opvisning, der satte en spraymalet graffitistreg under Københavns øjeblikkelige status som hjemsted for spændstigt anderledes herretøj.

Det er ladies night det meste af tiden, men hos Soulland var modedamerne rykket bagud for at gøre plads til masser af mænd på forreste række. De fleste af de nye ambitiøse københavnske firmaer er vokset ud af et livligt streetwear-miljø og er rykket op til en mere voksen stil med elementer fra både klassisk herretøj og gadekultur.

Flokken tæller bl.a. Wood Wood, Libertine-Libertine og Han Kjøbenhavn, nogle er mere retro- og heritage-orienterede, andre vil være absolut moderne.



Soulland er Silas Adlers opfindelse og ligger et sted i midten.

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu