0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Nu er det pul igen

Der skal sælges, skal der. Og så må døde digtere holde for i markedsføringen.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
LANGKILDE MORTEN
Foto: LANGKILDE MORTEN

Cool. I samarbejde med musikeren Halfdan E. gav Dan Túrell den kommercialiserede jul det glatte lag i digtet 'Glad i åbningstiden'. Onkel Danny havde nok aldrig regnet med selv at skulle indgå i Magasins markedsføring julen anno 2009.

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Julen nærmer sig med stormskridt, og det obligatoriske læs af julereklamer er allerede dumpet ind ad brevsprækkerne og landet på entrégulvene med den sædvanlige ildevarslende dumpe lyd af overtræk og hæmningsløst forbrug.

Bladrer man de glittede, kulørte tryksager igennem, vil ens øjne blive mødt af den traditionelle blanding af lækkert lingeri, dyrt isenkram, Etly Klarborg-julenisser, silkeslips, slåbrokker i blød bomuld samt japanske sushiknive, smedet efter ældgamle samuraitraditioner og derfor uhyre velegnede til at skære såvel rullepølse som blegselleri.

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter