0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Midtfyn sælger godt

Der er solgt 25 procent flere billetter end på samme tidspunkt sidste år til Midtfyns Festival.

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Programmet for årets Midtfyns Festival, den første under fodboldklubben OB's ejerskab, er klart og findes med spilletider for alle bands på festivalens hjemmeside, www.midtfynsfestival.dk.

Her kan man blandt andet konstatere, at festivalen lægger hårdt ud med nogle af sine bedste navne allerede onsdag 3. juli, hvor Coldplay, Jon Spencer Blues Explosion og Gomez er på plakaten.

Ifølge Midtfyns Festivalens direktør, Marius Byriel, går billetsalget fint. Der er solgt 25 procent flere billetter end på samme tidspunkt i fjor, hvor festivalen dog også havde et meget dårligt år.

Unge navne fremfor ældre legender
»Vi er tilfreds med den linie, vi har fået i musikprogrammet med nogle unge, lovende navne som for eksempel The Doves og Coldplay fremfor ældre legender. Vi ser festivalen som et projekt over tre år og er tilfredse med et regnskab, som balancerer i år.

Og det kommer vi til med 25.000 solgte billetter«, siger Marius Byriel. Han erkender, at Midtfyns Festival måske mangler »et enkelt eller to topnavne«.

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu

Køb abonnement

Annonce

Læs mere