Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Tegning: : Mette Dreyer/POLITIKEN

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Anden, der kun lægger guldæg: Årelange pauser gør Anders Matthesen til et luksusbrand

Animationsfilmen ’Ternet Ninja’ ser ud til at være en af de få film, der sælger en million biografbilletter. Hvilket ellers kun har været Olsen-banden forundt, og som cementerer Anders Anden Matthesens succes. Men hvad er det egentlig, der fungerer så godt ved ’Anden’ som brand og virksomhed?

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Når de nye biograftal i dag bliver offentliggjort, er det ret sikkert, at 900.000 mennesker har købt en biografbillet til animationsfilmen ’Ternet Ninja’. Flere har set den end filmene om Afdeling Q, ’Klovn – the movie’ og ’Den eneste ene’. Og med en spilleperiode, der endnu ikke er slut, tror formanden for Danske Biografer, Kim Pedersen, at filmen kan nå at sælge den magiske million billetter.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden