0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Anden, der kun lægger guldæg: Årelange pauser gør Anders Matthesen til et luksusbrand

Animationsfilmen ’Ternet Ninja’ ser ud til at være en af de få film, der sælger en million biografbilletter. Hvilket ellers kun har været Olsen-banden forundt, og som cementerer Anders Anden Matthesens succes. Men hvad er det egentlig, der fungerer så godt ved ’Anden’ som brand og virksomhed?

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Mette Dreyer/POLITIKEN
Tegning: : Mette Dreyer/POLITIKEN

Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Kultur
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Når de nye biograftal i dag bliver offentliggjort, er det ret sikkert, at 900.000 mennesker har købt en biografbillet til animationsfilmen ’Ternet Ninja’. Flere har set den end filmene om Afdeling Q, ’Klovn – the movie’ og ’Den eneste ene’. Og med en spilleperiode, der endnu ikke er slut, tror formanden for Danske Biografer, Kim Pedersen, at filmen kan nå at sælge den magiske million billetter.

»Jeg tror, at den her film vil komme til at stå tilbage i samme klasse som Olsen-banden. Og man må sige, at det er vildt«, siger han.

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter