0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Reklame lige efter bogen

Bogsalget boomer igen, godt hjulpet af tv-reklamer og store annoncer. Forlagene skærer ned på antallet af titler og satser hårdt på potentielle bestsellere. Der bliver færre vindere. Til gengæld bliver gevinsten hos de udvalgte få stadig større.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Bøger
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Bøger
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

En yngre mand står mellem reolerne i Politikens Boghal.

Fire dage til jul. Han fisker mobilen frem og ringer ud til den verden, der ligger uden for reolerne.

»Tror du ikke, mormor vil blive glad for en bog?«, spørger han.

Han stopper op et øjeblik, lytter og tilføjer derefter:

»Men så skal det vel være en krimi?«.

Rådslagningen i familien er hurtigt afsluttet. Nu gælder det bare om at finde ud af, hvilken bog det skal være, for mormoderen har åbenbart alle Dan Browns romaner stående på hylden allerede. Måske endda den seneste på dansk, ’Tankados kode’.

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu

Køb abonnement

Annonce