Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Reklameverdenen er lun på forfatternes fortælleevner, og forfatterforeningen er på ingen måde knibsk. Her er der det Lene Kaaberbøl, der har skrevet børnebogen 'Bærfolket', sponsoreret af marmeladefabrikanten Den Gamle Fabrik.
Foto: MARTIN LEHMANN

Reklameverdenen er lun på forfatternes fortælleevner, og forfatterforeningen er på ingen måde knibsk. Her er der det Lene Kaaberbøl, der har skrevet børnebogen 'Bærfolket', sponsoreret af marmeladefabrikanten Den Gamle Fabrik.

Bøger
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Forfattere vil gerne sponsoreres af reklamebranchen

Senest har Lene Kaaberbøl skrevet en rost børnebog med forlæg i en tv-reklame.

Bøger
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Reklamebranchen vil i stigende grad trække på forfatternes evne til at fortælle historier.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

Podcasts

Forsiden