Det er altså ikke for at smøre tykt på, selvom det ville være i netop denne series ånd.
Jeg overdriver virkelig ikke, når jeg siger, at femte – og nu faktisk, ægte den sidste – sæson af ’The Bear’, er noget af det mest stressende, jeg i mit liv har set.
Vi snakker otte episoder, hvor det ene arbejdsmiljølovbrud stables oven på det næste i et klodshans-tårn af Rene Redzepiske dimensioner. Det er tv-serie-versionen af at blive stukket med gafler i anklerne.




























