0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Casper Christensen-firma fupper medierne - igen

Nyheden om en natklub kun for de smukke var en løgnehistorie.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Jens Dresling (arkiv)
Foto: Jens Dresling (arkiv)

Fuphistorie. Casper Christensens medieselskab stod bag historien om en natklub, der kun vil lukke smukke mennesker ind. Historien var det pure opspind, men spredte sig til adskillige medier i løbet af weekenden.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

En natklub om bord på fregatten Victoria i Københavns Havn. Oveni en natklub udelukkende for smukke mennesker - såkaldte pickere vil sørge for, at det kun er de lækre, der kommer ind.

Den opsigtsvækkende nyhed tikkede i weekenden ind på flere medier, heriblandt politiken.dk.

Men historien var fup og fidus fra ende til anden, iscenesat af komikeren Casper Christensens medieselskab, Douglas Entertainment.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere