Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Næste:
Næste:
Jonathan Bjerg Møller (arkiv)
Foto: Jonathan Bjerg Møller (arkiv)

Alvorligt. YouTube er blevet mere end blot stedet, man surfer hen for at se en abe falde ned fra et træ efter at have sniffet til hånden, den netop havde brugt til at klø sig i numsen med.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

YouTube udfordrer tv-markedet

Tre fjerdedele af danskerne mellem 13 og 64 år har brugt YouTube, viser ny undersøgelse.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

I midten af nullerne var YouTube den nye i klassen. Et nyt netfænomen, man endnu ikke helt forstod, med et fremmedartet navn. Sådan kan man dårligt beskrive den snart 10 år gamle videotjeneste i dag.

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden