0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Nytårstilbud: Følg med i Politiken hele året for kun 2021,- Køb nu

Danske medier har tabt formuer. Til gengæld har de erobret kontakten med borgerne

De danske medier har eksperimenteret vildt under coronakrisen og er blevet bedre til at stille spørgsmål og lytte til borgerne. Og her har DR’s skærmmediciner Peter Qvortrup Geisling været second to none.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
DR
Foto: DR

Det gode gamle brevkassestof er blevet fornyet under coronakrisen, og en af dem, der har ifølge Søren Schultz Jørgensen har mestret det til perfektion, er læge Peter Qvortrup Geisling.

Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Hvis det er rigtigt, at nød lærer nøgent fruentimmer at spinde, må coronakrisen være årsag til kilometervis af garn og gode ideer overalt i samfundet. Opdagelser, opfindelser og hovsa-innovation i landets skypende virksomheder, kommunekontorer, hospitalsstuer, klasselokaler – og i nyhedsmediernes redaktionssekretariater.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce