0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Ingen lytter med: Hvor er vildskaben, oprøret og de markante værter, Radio Loud?

Efter fem måneder og trods 260 millioner kroner i ryggen har Radio Loud stadig ingen lyttere. Vi har bedt fire mediefolk give bud på, hvad man skal gøre for at lave radio, der rammer de unge.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Nellie Møberg, Aller Foto & Video
Foto: Nellie Møberg, Aller Foto & Video
Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Medier
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Radio Loud gik i luften for fem måneder siden efter massiv medieomtale. Ikke mindst, fordi den fik tildelt den dab-radiokanal og de 260 millioner kroner over fire år, som alle troede var tiltænkt den populære Radio24syv.

Med Radio Loud skulle de unge under 30 have deres helt egen radio. Det var ambitionen.

Men efter de første fem måneder kan man konstatere, at målgruppen konsekvent vender den nye radio ryggen.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce