»Jeg elsker, når du er så fucked«.
Sådan lyder åbningslinjen på Søns nye album, der bare hedder ’Søn’, og jeg må bare sige: spejl, skat.
Det danske band Søn har lavet deres bedste album. Her er både softicemaskiner og eksistentialisme og smukke sange om det her sindssyge liv, der er så fedt, men kan være så svært.
»Jeg elsker, når du er så fucked«.
Sådan lyder åbningslinjen på Søns nye album, der bare hedder ’Søn’, og jeg må bare sige: spejl, skat.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nu1
2
3
4
5
6
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her