»Igår er bare meget længe siden«. Vist genkender jeg følelsen, når Sebastian om ’Den omvendte verden’ synger, at »den kommer uanset – ja pludsli’ er det sket / den kommer uanset om du vil ha den«.
Jeg har ved gudgrød heller ikke bedt om ai, men ingen af os slipper for skidtet, uanset om vi vil ha’ det eller ej. Jeg kan virkelig godt forstå, at Sebastian har følt trang til at beklage sig over tider, der er af lave, mens en stakkels isbjørn må flyde af sted på sin stadig mindre isflage.




























