Musiktjenesten Spotify har opgjort, hvad der er blevet lyttet mest til af danske brugere i år. De tre mest spillede kunstnere er Lukas Graham (1), Rasmus Seebach (2) og L.O.C (3), selv om ingen af deres sange er på toptilisten over mest afspillede sange. LÆS OGSÅChristianitten i wifebeateren er lidt af en soulsensation Her topper Carly Ray Jepsen med 'Call Me Maybe'. Vi skal helt ned på 5.-pladsen for at finde det første danske nummer. Det er Shaka Loveless med 'Tomgang'.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
USA har efterladt omfattende forurening i Grønland: »Det er noget svineri«
-
»Det er noget kolort, det her«.
-
Roskilde Festival om dødsulykke: »Vi er meget berørte«
-
Frygten lurer: Vil Putin forsøge at udvide krigen i Ukraine?
-
Nu begynder venstrefløjens svigt under regeringsforhandlingerne for alvor at vise sig
-
Han dejsede om ved Føtex, og hun på loppemarked
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
KOMMENTAR
Debatindlæg af Jakar Mnla
Debatindlæg af Kasper Lyngholm Vilbæk
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Kronik af Mikael Busch




























