0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

2 hjerter: Musical-udgaven af Susanne Biers film 'Efter Brylluppet' er en umanerligt rodet affære

Peter Langdals musicalificering af Susanne Biers succesfilm ’Efter bryluppet’ fungerer overhovedet ikke på scenen.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Natascha Thiara
Foto: Natascha Thiara

Erann DD i hovedrollen som den idealistiske Jacob er charmerende, vital og tændt. Men selve forestillingen er noget rod. Her er han med Anna, spillet af Barbara Moleko, der måske, måske ikke er hans datter.

Scene
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Scene
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Når noget lyder for godt til at være sandt, skal man holde sig fra det. Det er klassisk folkelig visdom, som desværre passer alt for godt på den stort opslåede og ambitiøse musicalversion af Susanne Biers Oscar-nominerede dramafilm fra 2006, der nu kan ses i først Aarhus og siden København.

For selv om rollelisten er imponerende, den visionære Peter Langdal har sat i scene, og man har indforskrevet toppen af den danske pop- og rockelite til at komponere musikken, ja, så er resultatet af anstrengelserne en rodet, langstrakt og uforløst affære, der kun glimtvis underholder eller rører.